Tuesday, November 23, 2010

Lets go to some shops...

Wel gisteren wast dan zo ver... in de Icons was de accessoire aankoper er ni..
en ook zo in the Hobie shop @ Dana Point..
Dus moet ik mailtje versturen met foto's naar de aankopers..
Maar goe nieuws.. ik heb er al eentje verkocht aan de dochter van Terry!!
Mijn eerste Amerikaanse klant!! Dus ben toch een beetje trots!!
;D
Ook in the Hobie shop waren ze enthousiast!!
De Icons.. tjah.. das meer uit de lucht e..




Hopelijk krijg ik ze in de winkels tegen nu vrijdag..
Grootste shop dag vant jaar!!
Ze noemen het "Black friday"..
veel volk op zoek naar Kerstcadeaukes..

6 comments:

  1. steek maar wat Mexicanen in gang...
    honderden ga je er nodig hebben!

    ReplyDelete
  2. Hahahaha.. I wish!!! Al 8 werkuren zijn gepasseerd en heb nog niets gehoord van de 2 winkels... Misschien ben ik te ongeduldig...
    Jullie vingers doen misschien al zeer, maar blijven kruisen voor mij aub.. THANX!!!
    ;D

    ReplyDelete
  3. Ziet er mooi uit Bellie, da gaat een succes worden! Als het in de winkels ni lukt moet ge het misschien gewoon opt strand proberen, gelijk de kindjes in Blankenberge met papieren bloemen ;)

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Hey vriendjes, dank jullie voor de steun!! Het betekend heel veel voor mij!! (traantje wegpinken!) ;D
    Als het ni lukt in de winkels zijn hier genoeg andere mogelijkheden!! Kleine kunstmarktjes of soms geven ze een kunstverkoop op de stoep voor iemands huis.. en daar wordt er veel verkocht naart schijnt.. mogelijkheden genoeg!!
    ;D
    Jolien, maak jij wa papieren bloemen.. da zal een mooi 'etalageke' zijn opt strand van SanO!!
    hihihihi...

    ReplyDelete