Monday, October 25, 2010

e menir menir.. ik eb ni mier geld...

Voila se... time to pick up my mom and auntie from San Diego airport!!
We vertrekken, maar de Chevy had geen goesting ni meer om
opt eind van de straat te remmen...
gelukkig kwam er net geen auto aan en was het geen boem-patat!!
hum... vlug in achteruit en terug rijden.. hoofdremcilinder stuk.. :(


Trein was geen optie.. te ver van hier vandaan en dan nog een
heel eind stappen in SD... Dan maar taxi bellen..
"De prijs 90 a 95 dollar!? => We hebben maar 75 in huis... auto stuk..
=> Ok dan.. ik kan wel 20 dollar van de teller af doen..."
Ik voelde me net een Marrokaan... maar de madam stelde het zelf (eerst) voor  om $20 af te doen... dus.
En we knn moeilijk mijn mama en tante aan de luchthaven laten staan..

Strax komt de taxi...
Dan maar gevoerd worden zoals de rijke mensen in onze buurt!!
:O
Voetjes aan de grond houden is moeilijk!!


1 comment: