Sunday, October 10, 2010

10-10-10 a day to remember!!

Wa was da vandaag!!!?
Opgestaan met het zonneke die al scheen, beslist om the local surf op te zoeken in plaats van SanO. Wat hebben we gevonden?
Nen dierentuin!! First...

..Zeemeeuwen die aant vechten waren voor een stuk brood op Moonlight beach..
Daarna zijn we naar Cardiff gereden, waar de golven er ongelooflijk goed uitzagen!
Terwijl we int water lagen zijn de dolfijnen ons 2x goeiendag komen zeggen..
Enkel 10 meter van ons af!! Een paar mooie pelikanen zoals gewoonlijk,
en de kers op de golven was de zeehond die naast mij in water lag,
me bekeek alsof ik een alien was en dan
besliste om den onderkant van mijn board ook te checken..
Het leek wel een idyllisch paradijs te zijn!!

Het leek het paradijs te zijn, omdat er perfecte golfjes rolden in een zee van zonnestralen, met niemand rond ons buiten wat vriendelijke beesten...
(deze foto is Ponto: de spot vlak bij ons thuis)

Van the Cardiff Kook statue hebben ze al vanalles gemaakt..hihihi..

Dit is Cardiff-by-the-sea. wij hebben ten zuiden van deze spot gesurft..
 zo goed als alleen buiten een paar passerende stand ups..
Aan de riviermonding was het crowded
en eerlijk gezegd zagen de golven er ni zo goed uit als waar wij zaten!!

Alleen spijtig dat de idyllische dag pijnlijk geƫindigd is voor mij (BeLLie)..
teen gestoten aan een houten balk waar den auto geparkeerd stond..
eigen stommiteit, maar aw.. zo pijnlijk!! :O

2 comments:

  1. oei oei dat ziet er pijnlijk uit ... hopelijk niet erg

    ReplyDelete
  2. het is/ was heel erg pijnkijk!! en ja het is redelijk erg. het vel is weg e... ben al 2 dagen ni gaan surfen, omdat het eerst een beetje moet toegroeien.. hopelijk ist morgen ni meer aant etteren en kan ik het goe afplakken en een surfke plasseren...hummmm...

    ReplyDelete