Monday, October 4, 2010

Dear friends, please read this.. "I'd say 'go for it'..."

Groot nieuws!!
 
Het is officieel,
onze aanvraag om nog eens 3 maand langer te blijven is ingediend..Da wil zeggen, nog 6 maand nu..!!!
Dat is ten minste als onze bazen ni gaan tegenwerken..
(moeten ze binnen de maand goed of afkeuren)
Ik had Zip (onze huisbazin) gevraagd om toch wa langer te blijven.. een maand was ok, maar blijkbaar moet een verlenging minstens voor 3 maand zijn.. Haar antwoord daarop was.. "I'd say 'go for it'...and my thoughts are that if for some reason you can't stay there all three months, we'll figure out where we can put you for the rest of the time. It is the chance of a lifetime and if you can afford to take that much time off from your jobs, that is good.
David says if necessary we will put you up for adoption!!!!!" (zie mail hieronder..)
Toch ongelooflijk he die mensen hier!!!

 

Dus mannen, ik denk ni dat jullie nog enige uitvlucht hebben om niet langs te komen... ;D

De toast in de starbucks.
hihihihihi....


 

7 comments:

  1. wel, een toost op jullie en jullie plannen! En als zij jullie niet adopteren, doe ik het ;-)

    ReplyDelete
  2. hahahaha.. klinkt als een fantastische deal!!
    ;D

    ReplyDelete
  3. Wow, zot plan! Geproficiteerd!
    Da opent inderdaad perspectieven op 'bezoekvlak' :-)

    ReplyDelete
  4. wij komen alleen als we mogen blijven :)

    ReplyDelete
  5. WOOAAAAAW....BONK (I fainted) now THAT is AWSEM!! I'm jumping up and down from happiness and my colleges hate me even more! who gives a sh*t anyway hey!
    Big fat ass congrats for you two lovebirds! You are a big inspiration to us! En ook al klinkt dit wat overdreven ik meen het zelfs zoals het klinkt :D We beginnen jullie nu stillaan ook echt te missen...maar Daniewanie en ik gaan onze hoofden en spaarcenten nog eens bij elkaar steken en zien wat we kunnen doen.
    Koen vouwen we op in mijn yogaschoentjes en smokkelen we mee.
    wat kan ik anders zeggen dan...goe bezig mannen!GOE BEZIG!
    BIG HUG
    K

    ReplyDelete
  6. hihihi.. alle.. jullie willen ons nog langer weg hbb!!?? hihihi.. neen neen.. kom maar met z,n allen af!! Do sal zijne uncle buck terug hebben op vrijdag en heeft nog een 2de hands fishke opt oog.. ik ga een 8' laten shapen door terry.. iets in de aard van een silver spoon van Bing.. dan hbb we al 2 lingboard bings, een hobie uncle buck, een 8' hobie en misschien een fishke.. da zijn 5 planken!! wow.. das wel overdreven!! we knn jullie deze laten lenen als jullie willen komen.. daarna verkopen we een deel van de planken terug...Dus das allemaal super nieuws... ALS onze bazen onze verlenging willen goedkeuren e!! en ik weet da ze op mijn werk (bellie) ni blij zijn met mijn aanvraag.. just goe!!hihihihi :D
    Dus plannen zijn er om uitgevoerd te worden e lieve mensen!!!

    ReplyDelete